Strona internetowa została sprawdzona i autoryzowana przez Amway zgodnie z Zasadami współpracy z Amway - nr autoryzacji ważnej do 25.01.2022 - BCR CAS-390317-K5W1Y9
Wszystkie produkty Amway objęte są gwarancją jakości oraz gwarancją satysfakcji klienta. O ile nie zostało to inaczej określone, wszystkie nieoznaczone produkty opisane w broszurze, których dystrybucją zajmuje się Amway, objęte są bezterminowo Gwarancją satysfakcji klienta firmy Amway (oprócz wyjątków podanych poniżej).
W ramach Gwarancji Satysfakcji Amway klient może zwrócić produkt w całości lub części, jeżeli nie spełnia on jego oczekiwań..
Gwarancja satysfakcji klienta Amway nie ma zastosowania, jeżeli:
produkty były używane dla celów innych niż ich zamierzone zastosowanie w środowisku domowym;
produkty zostały celowo uszkodzone lub użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem;
produkty rozprowadzane przez Amway posiadają inny określony termin zwrotu; dotyczy to także produktów oznaczonych w Katalogu produktów Amway symbolem ✪ i/lub
produkty objęte są specjalnymi pisemnymi rękojmiami.
90-dniowa Gwarancja satysfakcji klienta Amway
Produkty rozprowadzane przez Amway, oznaczone symbolem ✪ podlegają 90-dniowej Gwarancji satysfakcji, liczonej od daty zakupu.
Jeżeli klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, produkt ten należy zwrócić w ciągu 90 (dziewięćdziesięciu) dni od daty jego zakupu, stosując się do poniższych wskazówek dotyczących zwrotu produktów.
90- dniowa Gwarancja satysfakcji klienta Amway nie obejmuje:
produktów, które były używane dla celów innych niż ich zamierzone zastosowanie w środowisku domowym i/lub;
produktów, które zostały celowo uszkodzone lub użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem.
Po zgłoszeniu reklamacji, okres obowiązywania gwarancji nie będzie przedłużony ani liczony od początku.